Wspieramy organizacje, marki i osoby, które chcą w świadomy i strategiczny sposób budować swój wizerunek oraz komunikować się z otoczeniem. Wieloletnie doświadczenie i dziesiątki przeprowadzonych kampanii to nasze mocne strony. Zaangażowanie, kreatywność i otwartość to wyróżniające nas przewagi.
Założycielka Concept PR.
Account Supervisor oraz PR & EB Consultant. PR-owiec z krwi i kości.
Z branżą zawodowo związana od ponad 15 lat. Doświadczenie, wiedza oraz know-how poparte ponad 100 zrealizowanymi programami i kampaniami. Pracowała dla ok. 60 organizacji – globalnych korporacji, polskich przedsiębiorstw, fundacji i start-upów. Najlepiej czuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Kilka lat temu pokochała również Employer Branding.
Pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej w Rowland Communications oraz Publicis Consultants, a także dyrektora komunikacji strategicznej w ATChristie. Wcześniej związana m.in. z Warner Bros Poland oraz Wyeth (obecnie Pfizer).
Studiowała anglistykę na Uniwersytecie Warszawskim, ale porzuciła ją dla Public Relations. Do dziś nie żałuje tej decyzji. Absolwentka wydziału Marketingu i Zarządzania na kierunku Public Relations oraz Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Marketingu i Prawa. Zdobyła kierunkowe wykształcenie pod okiem prof. Krystyny Wojcik, prof. Macieja Mrozowskiego oraz dra hab. Andrzeja Drzycimskiego.
Organizatorka i strateg. Łączy kreatywność z doskonałym rzemiosłem. Lubi wyzwania, docenia spokój. Prywatnie zadeklarowana „kinofanka”.
Concept PR ma jasną specjalizację działań i szerokie możliwości. Przez lata nawiązywaliśmy partnerstwa i alianse strategiczne, by spełnić najwyższe oczekiwania naszych Klientów a jednocześnie utrzymać konkurencyjne stawki. Współpracujemy z najlepszymi i sprawdzonymi partnerami, by do naszej oferty dodać:
RODO Realizacja KKWADRAT.com