fiolet4

public relations

Projektujemy i realizujemy długoterminowe strategie oraz kampanie PR skierowane do wybranych grup odbiorców. Prowadzimy biuro prasowe i aktywnie zarządzamy relacjami z mediami biznesowymi oraz branżowymi. Aranżujemy publikacje i tworzymy wartościowy kontent dla mediów. Pomagamy tworzyć spójny i wiarygodny wizerunek ekspertów, marek oraz organizacji. Wspieramy Klientów zarówno w zdobywaniu należnej rozpoznawalności, jak i w trudnych chwilach zarządzania zmianą oraz kryzysu.

zioelony

employer branding

Tworzymy skuteczne i angażujące strategie komunikacji z kandydatami oraz pracownikami. Analizujemy, badamy oraz szkolimy w obszarach Candidate oraz Employee Experience, by stworzyć unikatowe EVP. Wspieramy organizacje w projektowaniu kampanii rekrutacyjnych. Wykorzystujemy efektywne kanały i narzędzia komunikacji oraz przygotowujemy interesujące dla odbiorców treści. Projektujemy oferty pracy, zakładki kariery oraz materiały onboardingowe.
szary

content marketing

Piszemy artykuły eksperckie, poradniki, e-booki, a także przygotowujemy treści do materiałów marketingowych i szkoleniowych. Tworzymy treści i grafiki stron www. Przygotowujemy pogłębione analizy oraz raporty bazując zarówno na danych dostarczonych przez Klienta, jak i na podstawie własnego researchu lub wyników badań zewnętrznych. Zawsze angażująco i ciekawie.

branże

Human Resources

Finanse

(Bank&Insurance)

IT

Szkolenia & Rozwój

BioTech

e-Commerce

case study

HR Day

Klient:
Grupa Pracuj / Pracuj.pl

Odbiorcy:
Klienci B2B / branża HR

Opis:
Concept PR odpowiadał za opracowanie i realizację kampanii PR wokół Ogólnopolskiego Dnia Pracownika HR - branżowego święta specjalistów zarządzania zasobami ludzkimi powołanego przez Pracuj.pl. W ramach kampanii przygotowano transmitowaną w mediach debatę ekspercką, raport z badań „HR-owca portret własny”, a także inspirujące filmy, poradniki, artykuły merytoryczne, wywiady z uznanymi ekspertami, konkursy. Grupa Pracuj wykorzystała również ten pretekst do organizacji wieczornych Gal HR Day w regionach i Warszawie.

Efekty:
Pierwsza edycja: średni zasięg postów dot. kampanii na FB – 79 tys. użytkowników, w trakcie 3 tygodni kampanii - 142 nowych fanów (bezpośrednia grupa docelowa). HR Day wpisane do Wikipedii jako święto branżowe.

BRE Ubezpieczenia

Odbiorcy:
Media / pracownicy / branża i potencjalni inwestorzy

Opis:
Kilkuletnia współpraca w obszarze komunikacji korporacyjnej, komunikacji wewnętrznej, pozycjonowania ekspertów oraz komunikacji w procesach strategicznych zmian. Do zadań Concept PR należało komunikacja wewnętrzna w procesach zmiany, rebranding, zarządzanie relacjami z mediami, pozycjonowanie ekspertów - w tym CEO - oraz zwiększanie rozpoznawalności.

Efekty:
Ponad 150 publikacji w mediach branżowych i biznesowych, 6 nagród w konkursach biznesowych. W 2015 roku BRE Ubezpieczenia zostało przejęte przez AXA Polska.

HR Dream Team

Klient:
Grupa Pracuj / Pracuj.pl

Odbiorcy:
Klienci B2B / branża HR

Opis:
Konkurs HR Dream Team powstał jako projekt angażujący środowisko HR poprzez promowanie najlepszych praktyk w obszarach Candidate Experience i Employee Experience oraz docenienie współpracy zespołów HR i interdyscyplinarnych. Celem Konkursu było także podkreślenie roli Pracuj.pl jako eksperta i partnera branży Human Resources.

Efekty:
Rok 2015 – 40 zgłoszeń, rok 2016 – 80 zgłoszeń, rok 2017 – 116 zgłoszeń.

Braster SA

Odbiorcy:
Media / opinia publiczna / inwestorzy

Opis:
Opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej Spółki przygotowującej się do rozpoczęcia produkcji innowacyjnego produktu innowacyjnego do wczesnego wykrywania raka piersi. Do zadań Concept PR należało zarządzanie relacjami z mediami w zw. z planowanym IPO oraz ogłaszaną strategii rozwoju, organizacja spotkań prasowych oraz inwestorskich, zarządzanie sytuacją kryzysową, a także produkcja filmów, sesji zdjęciowych, zmiana strony www.

Efekty:
Wysoka frekwencja mediów i inwestorów na organizowanych spotkaniach prasowych przekładająca się na dziesiątki publikacji.

Z Karoliną Piekus i Concept PR współpracujemy od 2012 roku. Prowadząc wstępne rozmowy powiedzieliśmy, że nasze ambicje w zakresie PR sięgają 1-2 publikacji kwartalnie. Po pół roku naszej współpracy naliczyliśmy kilkanaście publikacji w branżowych mediach drukowanych + ponad 70 publikacji i komentarzy w mediach elektronicznych o dużym zasięgu w naszej grupie docelowej. Rezultat przekroczył tak bardzo oczekiwania, że współpracujemy ze sobą do dziś. Nie tylko ze względu na ilość, ale przede wszystkim jakość naszej współpracy. Mimo bardzo dużej aktywności medialnej, dzięki sprawności z jaką jesteśmy obsługiwani, nie jest to dla nas w żaden sposób uciążliwe. Możemy liczyć na pełne zaangażowanie, rzetelność i solidność, ciągle świeże spojrzenie, jak również twarde kompetencje oraz doświadczenie, a kiedy trzeba także na "męską" rozmowę - dzięki czemu z pewnością uniknęliśmy niejednego kryzysu. A nawet gdyby takowy się trafił wiemy, że jesteśmy w bardzo dobrych rękach. Jednym słowem dostajemy to, co mogłaby zaproponować duża sieciowa agencja PR tyle, że za pieniądze, na które stać lokalną firmę, a co przy tym ważne jesteśmy obsługiwani przez doświadczonego eksperta a nie junior consultant'a czy stażystę.
Darek_Dobrzyniecki
Darek Dobrzyniecki
Managing Partner Persona GLOBAL Polska

RODO • Realizacja KKWADRAT.com